Statistika kohaselt, kinnisvara müügikuulutustele, mis on avaldatud koos hea kvaliteedi fotodega, potentsiaalsed ostjad reageerivad 3 korda rohkem, kui kuulutustele ilma fotodeta. Ja telefonikõnesi objektide kohta, kus eredad ja värvikad fotod 4 korda rohkem.
Mida ja kuidas pildistada korteris või majas:
Köök
Eelkõige, tuleb potentsiaalsele ostjale näidata tervet vaadet Teie köögist. Maja (korter) – see on potentsiaalne pere kodu. Sellepärast, eelkõige hindab seda naine, perenaine. Köök – on alateadvuse tasemel külalislahkuse näitaja. See peab olema hea valgestusega, puhas.
Valides rakurssi, peatuge veidi paremal välisuksest. Soovitav on, et oleks päevavalgus, kuid ei ole vaja, et aknasse paistaks päike, muidu varjud võivad teha Teile ebameeldiva üllatuse. Varjudega töötada on väga keeruline. Mitte mingil juhul ärge tehke kaadreid seistes akna vastas – otsene valgus valgustab välklampi. Selline foto ei ole avaldamiseks kõlblik.
Toad ja esik
Seejärel pildistage koridori ja esikut. Vajalik on maksimaalselt edastada ruumi tunnetust. Seda aitavad luua peeglid. Proovige teravustada fookust nii, et peeglis oleks nähtav peegelpilt. See visuaalselt suurendab ruumi mõõdud.
Paljude ostjate jaoks tähtsaks näitajaks on ruumide viimistluse tase ja kvaliteet. Kui toas on kallis ja heakvaliteediline viimistlus, fokuseerige sellele tähelepanu kaadris. Julgelt tehke lähivõte, tooge esile fragmendid.
Esikule tuleb tähelepanu eraldada mitte vähem kui köögile. Feng Shui räägib sellest, et iga esiku alguseks on välisuksest paremal asuv ruum. Majja siseneja tuju sõltub just nimelt sellest, kuidas te sisustate esiku ruumi paremat kätt välisuksest. Sinna võib paigutada suure vaasi dekoratiivse täidisega, või põrandal seisva toalille, kui seda võimaldab valgustus. Ja, näidates seda esiku fragmenti fotol, Te, kasutades ära inimese alateadvust, kutsute teda sinna sisenema.
Eesti väikestes eelarvelistes korterites, peale viimistluse, võib näidata ka mugavat planeeringut. Väga asjakohane oleks kujutada sisseehitatud mööblit-transformer. See on väga populaarne ja kindlasti köidab potentsiaalse ostja või rentniku tähelepanu.
Kinnisvara reklaamfotograafia põhitingimused
- Valgustus. Pildistage maja või korteri ruume päeva kõige valgemal ajal. Kui on rohkem päevavalgust hommikul – tähendab pildistage hommikul. Kui päeval – tähendab päeval. Pildistamise ajal täiendavalt lülitage sisse kogu ruumis olev valgustus.
- Puhtus ja isikupäratus. Tubades, köögis, vannitoas, igal poolt peab olema ideaalne puhtus. Peale tolmu ja võimaliku prügi, tuleb ära koristada kõik isiklikud asjad. Pildistades magamistuba, koristage ära riiulitelt ajakirjad, küünelakid, lõhnaõlid-odekolonnid, kalender-märkmikud koos mobiiltelefonidega, tassid, taldrikud ja muud esemed. Asjad, mida kannate seljas, samuti ei tohi olla nähtaval. Korrastage voodit. Vannitoast tuleb ära koristada kõik harjad, seebid ja rätikud. Kindlasti tuleb korjata ära kõik kuivatitelt. Peab olema täielik isikupäratus. Mitte midagi, mis räägiks peremeeste kohalolekust.
Iga inimene, vaadates reklaamfotosid eluruumist, mille ta soovib soetada, mõttes kujutab ennast ette selles. Oma isiklikke asjadega Te teete kodu tema jaoks võõraks ja kaotate potentsiaalse kliendi. Võimaldage oma ostjale ruumi fantaasiateks!
- Fotovõtte nurga laius. Laiahaardeliste kaadrite jaoks valige ruumide nurgad. Pildistage erinevatest nurkadest, Te saate teha head laiahaardelised fotod ja visuaalselt suurendada ruumi.
- Fotode suunitlus. Määrake kindlaks oma objekti sihtgrupp ja esitlege neid kohti korteris või majas, mis pakuataksid huvi potentsiaalsele ostjale. Kui avaldatakse müügiks või rentimiseks eluruum sõbraliku pere jaoks – näidake laste-, magamistube, kööki. Kui hoovis on olemas laste mänguväljak – pildistage ka seda. Esitledes ühetoalist äriruumi, näidake töökoha sisustust (või võimalust).
Reklaamfoto- või videoesitlus – see on Teie tervitus potentsiaalsele kliendile. Ja teievaheline edasine suhtlus sõltub ainult tema assotsiatiivsest tunnetusest. Siin on kohane väljend: «Võetakse vastu riiete järgi …» sellepärast, et järgmine kord võidakse ka vastu mitte võtta.
- Ainult väärtused ja ei mingeid puudusi. Ärge juhtige kliendi tähelepanu puudustele. Kui müüdav pind omab ainult esialgset töötlust viimistluseks, siis ärge seda üldse näidake. Parem kujundage korteri plaan ümber digiformaati ja fotode asemel avaldage see. Sellisel juhul sobib veel ka maja foto, kus korter asub ja foto üldplaanist. Kui aga see on remondis ühepereelamu, valige kõige õnnestunum rakurss maja välisilmest tänavalt ja pildistage see, näidake esikülge. Üldiselt, looge positiivne mulje.
- Fotode kvaliteet. Eluruumi reklaamesitluseks kasutage ainult kvaliteetseid pilte. Antud eesmärkideks on parem kasutada fotoaparaati, kuid võib kasutada ka nutitelefoni kaamerat. Head võtted saab , kui kaadreid teha vähemalt 5 MP kaameraga. Vajadusel võib sobivad valida fotoredaktoril.
Videopildi ja arusaadava veebisait kasutajaliidese abil Te kergesti saate iseseisvalt avaldada oma reklaamkuulutuse ja lisada esitluse.
Professionaalse fotograafi teenused
Enda võimetes kahelda ei tasu. Kuid, kui Te ei ole kindel enda fotograafivõimetes, portaal aitab tellida seda teenust professionaalidelt. Kogu detailne info lugege teenuse leheküljel.